0 800 33 5753
info@qlogic.com.ua
Показати меню

Система оцінки якості обслуговування клієнтів

 

Оцінка якості обслуговування клієнтів - невід'ємна частина роботи будь-якої організації. Залежно від специфіки установи, застосовуються різні підходи до аналізу існуючих і розробки нових способів оцінки якості обслуговування. Кожна компанія веде подібні дослідження, але в цьому процесі одним з найважливіших критеріїв стає думка самих клієнтів. Доступність інформації, оперативність у вирішенні питань, рівень компетентності та доброзичливості персоналу - про все це відвідувачі можуть скласти думку після звернення в вашу організацію.

 

 

Переваги системи оцінки якості обслуговування

 

За допомогою системи оцінка якості обслуговування клієнтів стане набагато простіше, а отримання даних - більш оперативним. Запуск системи дозволить вирішити відразу кілька завдань по визначенню якості роботи з клієнтами.

  • Система оцінка якості обслуговування - це швидкий і ефективний спосіб отримати зворотній зв'язок з клієнтом. Відвідувачу досить вибрати кілька пунктів на екрані, і ви отримаєте його оцінку роботи. При такому підході можна бути впевненим, що дані не загубляться і не переплутаються, адже вони будуть зберігатися на сервері.
  • Анкетування - один з найпопулярніших методів збору відгуків про якість обслуговування клієнтів. При автоматизованому підході отримати потрібну інформацію, обробити її можна набагато швидше. Також система дозволить сформувати звіт про результати опитування.
  • Фото і аудіофіксація дозволяє контролювати якість послуг, що надаються, навіть поза сервісного центру. Ви зможете самі спостерігати за процесом надання послуг, беручи до уваги сильні сторони співробітників і особливості, що вимагають доопрацювання. Такий підхід створить додаткову мотивацію для співробітників.
  • Можливість вибору конфігурації. Ви можете визначити, як повинна працювати система контролю якості обслуговування клієнтів: автономно або спільно з електронною чергою.
 

Замовте установку системи оцінки якості обслуговування

 

Ви зможете оцінити зміни в роботі в цілому, так і в оперативності отримання даних, необхідних для оцінки ефективності роботи з клієнтом. Вам достатньо просто відправити e-mail і наш менеджер зв'яжеться з вами для отримання додаткової інформації.