+38(044) 221 71 87
info@qlogic.com.ua
Показати меню

Брендування

Електронна черга перейшла з розряду чудес в поширений засіб удосконалення роботи з великою кількістю клієнтів. Ми бачимо її в поліклініках, банках, міграційних службах, багатьох інших організаціях та компаніях, що працюють з фізичними особами. Крім основної функції - упорядкування клієнтського потоку - система електронної черги виконує кілька другорядних завдань. Наприклад, підвищення впізнаваності бренду.

 

Брендування електронної черги від Qlogic

 

Ми готові запропонувати вам не просто дієвий варіант оптимізації роботи з клієнтопотоком, але зробити це, зберігаючи фірмовий стиль вашої компанії.

Qlogic пропонує розробку екранних форм згідно вашого брендбуку для кількох систем:

  • керування чергою;
  • мультимедіа реклами;
  • оцінки якості обслуговування;

Робота з програмним забезпеченням дозволяє налаштовувати зовнішній вигляд екрану, роблячи акцент на певних областях:

  • «Шапка» екрану, в якій традиційно розміщується логотип;
  • область виведення інформації про викликані номери;
  • вікно з рекламним контентом;
  • рядок, що біжить з додатковою інформацією (наприклад, повідомленнями про акції, коригування в графіку роботи).

 

Оперативне внесення змін

 

 Якщо ваша компанія проводить ребрендинг корпоративного стилю, не варто турбуватися про невідповідність встановленої системи електронної черги. Інструменти налаштування ПО дають можливість швидко змінювати елементи, тож не виникне плутанини.

Впізнаваність бренду - найважливіший елемент просування товарів / послуг, формування позитивного іміджу компанії. Існує чимало методів досягти цієї мети, витримане в корпоративному стилі оформлення елементів електронної черги - один з них.

Результат нашої співпраці - це повністю відповідаюче образу компанії рішення. Клієнт не тільки оцінить зручність нового способу організації роботи, а й сприйматиме систему електронної черги як невід'ємну складову інфраструктури обслуговування, фірми або установи в цілому.