+38(044) 221 71 87
info@qlogic.com.ua
Показати меню

Система керування чергою (СКЧ) QMotion Suite

 

Cистема керування чергою (СКЧ) дозволить вирішити відразу кілька завдань, зробивши більш комфортним процес надання послуг як для клієнта, так і співробітників компанії. Ситуація, коли безліч людей очікують своєї черги у операторського вікна, залишиться в минулому після установки програми QMotion Suite.

Відвідувач може зареєструватися самостійно на сенсорному екрані або за допомогою менеджера, після чого система роздрукує талон з номером черги. Тепер клієнт може зайнятися своїми справами або провести час в залі очікування. Оператор, який звільнився, повідомляє про готовність до роботи з новим відвідувачем, після чого на моніторі висвічується номер талона, володар якого може підходити до фахівця для вирішення свого питання.

 

 

 

Переваги системи керування чергою

 

Програма системи керування чергою дозволить систематизувати дані і значно підвищити ефективність роботи. Є кілька тому доказів:

  • СКЧ значно покращує якість обслуговування. Клієнт відчуває себе більш впевнено, приблизно розуміючи, скільки часу залишається до початку вирішення його питання, скільки людей в залі;
  • З'являється можливість реєстрації на певну дату, отже, і у персоналу є більше часу для підготовки до прийому відвідувача;
  • Розставляти пріоритети в завданнях стає значно простіше: невідкладні завдання беруть на себе більш досвідчені оператори, групи відвідувачів з особливими потребами обслуговуються швидше;
  • Відповідальні особи організації отримують можливість відстежувати зворотний зв'язок, затребувані послуги, ефективність персоналу, клієнтопотік.

 

 

Ви приймаєте рішення - ми забезпечуємо все інше

Система складається з програмного забезпечення і додаткового обладнання (система реєстрації, видачі талонів, оповіщення).

Для побудови великої корпоративної мережі черг необхідна установка центрального сервера. Характеристики сервера ми прорахуємо під ваші потреби, виходячи з кількості операторів, їх робочих місць і передбачуване людинопотік.

Програмне забезпечення Системи керування чергою не вимагає додаткових дорогих придбань. Для запуску робочих місць операторів системи підійде веб-браузер на вже наявних у вашій організації комп'ютерах, або ми встановимо версію клієнтського ПЗ.

Усі зміни будуть підібрані, виходячи виключно з ваших вимог. Ми беремо на себе всі турботи по установці і запуску системи, розробку індивідуального дизайну, навчання персоналу.

Пропонований сервіс зробить вашу роботу ефективніше без великих витрат фінансів і часу!

 

 

Черга під ключ

Щоб особисто оцінити всі переваги системи електронної черги, залиште замовлення, і наші фахівці проведуть монтаж електронної черги за кілька днів.

Як відбувається весь процес монтажу електронної черги?

  • Після розгляду заявки, менеджер зв'яжеться з вами для уточнення ваших побажань.
  • Ми надаємо комерційну пропозицію (КП) на виконання робіт.
  • Після узгодження комерційної частини, виконуємо всі роботи по монтажу обладнання для системи керування чергою, створенням комунікації, установкою програмного забезпечення.
  • Надаємо великий вибір існуючих дизайнів або створимо новий для вас.
  • Проведемо навчання персоналу.

 

 

Що ви отримаєте після того, як буде закінчена робота наших фахівців?

  • Сервер черги - це серце системи. Саме він забезпечує роботу і відстежує переміщення черги, відповідальний за повідомлення, обробку команд операторів.
  • Точка реєстрації ідентифікує клієнта, вносить його номер в чергу з урахуванням обраної послуги.
  • Інформаційна система дозволяє клієнту стежити за змінами в черзі, повідомляє про виклик до оператора. Її також можна використовувати для відображення реклами на інформаційному табло.
  • Модуль оператора - основний інструмент роботи операторів для виклику клієнта. Саме завдяки модулю персонал отримує інформацію про номер клієнта і послугу.
  • Оцінка якості обслуговування забезпечує зворотний зв'язок, систематизує дані про роботу центру обслуговування, кожному операторі. Саме так ви зможете отримати звіти і всю необхідну інформацію про процес роботи з клієнтами без особистої присутності в центрі.