+38(044) 221 71 87
info@qlogic.com.ua
Показати меню

Розробка звітної форми

Можливість формувати и зберігати Звіти про роботу з клієнтами - стратегічно важлива для бізнес-процесів функція системи Електронної Черги.

 

Що дає звітність за допомоги системи Електронної Черги?

 

За основу при підведенні підсумків береться KPI (Key Performance Indicator) - Показник Досягнення Успіху в деяких видах комерційної діяльності. Наші системи збирають велику кількість інформації для розрахунку цього сертифіката по ефективності персоналу и процесів надання послуг. Налаштування звітності відкриває доступ до кількох можливостей, адже дозволяє без зусиль отримати корисну інформацію.

  • Статистичні дані дають уявлення про темпи і показниках в годинник особливого навантаження і найменш завантажений відрізок часу.
  • Зміни клієнтопотока по годинах і днях тижня.
  • Ефективність маркетингової стратегії: чи цікаві відвідувачам акції, пропозиції та нові послуги.

Така інформація допоможе спрогнозувати відвідуваність, оптимізувати роботу співробітників, залишити тільки дієві програми мотивації.

Ведення звітності не вимагає додаткової техніки, коштовного програмного забезпечення - досить браузера на комп'ютері. Зібравши і структурувавши необхідну інформацію, система видасть вам потрібний звіт:

  • поточний стан справ з точки зору ефективності персоналу, затребуваності послуг на даний момент і за певний період;
  • розподіл навантаження, середній час очікування клієнтом;
  • відгуки відвідувачів;
  • число вперше зареєстрованих і постійних клієнтів.

Можна зібрати максимум відомостей як про роботу відділення, організації або установи, так і про дії одного авторизованого користувача.

Схема роботи зі звітами проста і зрозуміла. Її швидко освоїть будь-який ваш співробітник. Щоб зробити нову доповідь буде потрібно набагато менше часу, ніж раніше. Необхідні відомості зберігаються в базі даних, залишається тільки взяти їх звідти, скомпонувати, зробити реєструючий скріпт - готово.

Тепер в програмі з'явився новий звіт, в будь-який час до нього матимуть доступ керівники відділів та керуючі. З грамотною системою формування звітів, відстежувати настрої клієнтів, працездатність персоналу, ефективність рекламних компаній стає простіше.