+38(044) 221 71 87
info@qlogic.com.ua
Показати меню

Сервісне обслуговування

Правильні технічний та інформаційний супровід мають не менш важливе значення для оптимізації роботи з відвідувачами, ніж сама установка системи електронної черги. Кожен замовник може бути впевнений: наші фахівці проведуть первинну телефонну консультацію при прояві неправильної роботи системи електронної черги, необхідність модернізації, зміні налаштувань. При неможливості дистанційно забезпечити повернення до нормального стану, приїдуть на об'єкт.

 

Ми допоможемо розібратися з кількома основними складнощами, які можуть виникнути в роботі:

  • консультація по функціональним можливостям, сприяння в усуненні стандартних помилок при використанні системи;
  • беззастережна реєстрація помилок, підбір максимально зручного способу їх усунення;
  • виїзд на місце для усунення несправності, перевірки роботи окремих компонентів, їх заміни

Чому так важливо сервісне обслуговування

 

Професійний супровід дає компанії ряд переваг, яких досягти самостійно набагато складніше.

  • Повний технічний супровід, в тому числі навчання персоналу, гарантійний і, за бажанням клієнта, післягарантійний ремонт - доповнення до встановленої системі. Інструктаж проводиться паралельно з установкою системи, передбачає роз'яснення, консультації про користування обладнанням, його налаштування.
  • Своєчасне реагування на повідомлення про проблему, швидке її усунення без збою в процесі роботи організації.
  • Відповідальність за результати ремонту. Знання і досвід кожного нашого співробітника дозволяють виконати будь-яку роботу.
  • Контроль за виходом оновлень, пошук способів розширити функціонал - обов'язки наших співробітників.

Якщо не працює вся система чи її складові, у співробітників виникли складності при використанні, не виконуються окремі операції, з сервера пропала статистика, звіти, доробка програмного забезпечення, зміна первинних цілей - з усім цим ми допоможемо розібратися..